Over VDK

Openingsuren van de winkel : van  maandag tot en met vrijdag van 9.30 u doorlopend tot 19.00 u .

zaterdag van 9.30 u doorlopend tot 18.30 u .

Gesloten zon-en feestdagen

De belangrijkste bedoeling van onze site is mee te zijn met noden van de tijd voor de klanten in de wijde omgeving, alsook kunnen klanten van waar ook in België of  Nederland een bestelling plaatsen om op te sturen.

Voor de klanten die vraag hebben over bepaalde artikelen op de website, als deze al dan niet in voorraad zijn voor afhaling, stuur gerust een @ mail met het artikel nummer (artikelnummer ziet u als je op het winkelkarretje klikt). Wij sturen u ten spoedigste een mail terug wat/ of wanneer deze voorradig zijn.                                                                                                    Je kan natuurlijk ook opbellen.

De leveringstermijn van artikelen die bij ons niet voorradig zijn, betreft meestal een paar dagen, dus vlotte leveringen.

De bestellingen op de site worden dadelijk opgestuurd met GLS na ontvangst bedrag, leveringstermijn GLS één à twee dagen.

Verzendingen enkel voor België en Nederland.

Prijs verzendingen:    België            B.T.W.  inbegrepen   €  7.90                                                                                                                                                                                                                                                                                       Nederland   B.T.W.  inbegrepen   €  14.90                                                                                                                                                                                                                                                                                                              (voor pakket tot 40 kg)

Verzendingskosten ten laste van de koper ook bij terug sturen.                                                                                                                                                                                                                                                           Enkel terugname als de goederen in originele verpakking zijn en de goederen niet beschadigt, noch gebruikt zijn.

Gedurende de jaren ’80 was ons programma zeer ruim betreft 50cc en in mindere mate moto. Reeds van toen hadden wij regelmatig klanten van ver over de provinciegrenzen heen omwille van de keuze alsook de lage prijzen.

In de loop van de jaren ’90 hebben wij ons programma “moto” uitgebreid met tal van kwaliteitsartikelen van veel bekende merken aan heel competitieve prijzen, waarvan ruime voorraad en /of snelle leveringen.

Tal van de artikelen uit ons programma zijn afkomstig van leveranciers waar wij reeds jàààren een goede samenwerking mee hebben, dat komt de klanten ten gunste betreft service.

Wij hebben geen overbodige kosten, wat de klanten des te meer in de heel lage prijzen over de ganse lijn van ons programma merken.

vdk-prijs ?    Je merkt  het  verschil !!

Groetjes, Marc   Josephine  Nathalie  en  Dave